Christine aan het zwembad

Zou jij langer blijven?

Wanneer voelde jij je écht gezien als klant?

Mij overkwam het onlangs in Italië.

We hadden een trip gepland met vier stopplaatsen.

Telkens hadden we zorgvuldig een hotel uitgekozen.

In het voorlaatste hotel beslisten we om langer te blijven en de volgende stopplaats te annuleren.

Vanaf de eerste minuten voelden we ons er helemaal welkom.

Maître d’hôtel Giovanni deed zijn werk met passie en overgave, dat voelde je.

Hij was vriendelijk, attent, hartelijk en hield van humor.

Authentiek zichzelf, gaf toe dat hij moe was, nu het einde van het seizoen naderde.

Ook voor de andere medewerkers was geen glimlach of helpende vraag te veel.

Het resultaat ?

We voelden ons gezien en op ons gemak als klant.

Waardoor wij dus besloten langer te blijven.

Voel je me komen?

Wanneer jij als executive of ondernemer vlot zakelijk Frans spreekt,

ben je je authentieke zelf,

straal je meer vriendelijkheid en hartelijkheid uit,

én durf je ook humor te gebruiken.

Waardoor jouw klanten, medewerkers en relaties zich ook écht gezien voelen.

En ook langer bij je blijven.

Droom jij ervan om zakelijk Frans te spreken alsof je nooit anders hebt gedaan?

Vind jij het belangrijk altijd je authentieke zelf te zijn, ook in het Frans?

Ik vertel je graag alles over mijn programma tijdens een gratis kennismakingsgesprek.

Klik hier om je afspraak te maken