« Ik moet zeggen dat ik tot nu toe ongelooflijk veel heb gehad
aan jouw sessies en de raad die je steeds meegeeft.
Het is voor mij dag en nacht verschil wat ik de afgelopen maanden heb bijgeleerd, maar vooral de manier waarop.
Waar ik vroeger maar wat deed,
weet ik nu wel hoe ik pijnpunten moet aanpakken en op welke manier ik het best aanpak.
Dank je wel daarvoor!”

Deze reactie ontving ik vorige week in mijn mailbox van een klant
wiens traject nog niet eens afgelopen is.

“Vooral de manier waarop”….
Daar word ik héél blij en héél groot van als ik dit lees.

Ja, ik hamer er bij mijn klanten vaak op hoe ze iets op een simpele manier kunnen leren.
Zodat het allemaal leuk en motiverend blijft.
Ça c’est mon dada…

Vlot leren communiceren in het zakelijk Frans mag geen straf zijn.
Er zijn al genoeg kinderen én volwassenen getraumatiseerd door de Franse lessen (vroeger) op school. 🤭
De funfactor is bijna de allerbelangrijkste.

Daarnaast zijn ook
het juiste materiaal en de juiste leerinhoud
voor de juiste klant mijn topprioriteiten.

Elke klant ontvangt en leert wat absoluut belangrijk is in zijn of haar situatie
om vlot te spreken en wat juist niet.

En ik deel dit in in kleine behapbare stukjes.
Met elk zijn eigen leerstrategie.
Zo alleen bereik jij maximaal resultaat.
Voor minder gaan we niet.

Of ga jij liever je tijd verdoen aan een opleiding waar jij met de helft niks kunt aanvangen?

Ook benieuwd naar jouw pijnpunten
en wat je nodig hebt om ze aan te pakken?
Als jij als ambitieuze ondernemer of topmanager er klaar voor bent om je kennis zakelijk Frans naar een hoger level te brengen,
dan spreek ik je heel graag tijdens een gratis adviesgesprek.

Let wel: ik heb in deze maand juni een wachtlijst tot oktober 2022.
Wil je in 2022 nog met mij werken?
Reserveer dan zeker jouw plaatsje nu al.